שיקום נזקי אש ופיח

מדי שנה מתרחשות ברחבי הארץ עשרות אלפי שריפות,האוחזות במבני מגורים, בניינים מסחריים ומבני תעשייה.
אם חלילה נפגעתם גם אתם, צרו עימנו קשר בכדי להבטיח לעצמכם חזרה מהירה לשגרת החיים, לפעילות העסקית השוטפת או לעבודת הייצור. המוקד שלנו זמין עבורכם לכל אורך שעות היממה, ומספק שירות ומענה מיידי והולם לצרכים של כל אירוע.
החברה עוצרת את התפשטות הנזק שנגרם למבנה שנפגע מאש, עשן ופיח, מייצבת את המצב ומשקמת את הנזקים במהירות, ביעילות ובמקצועיות.

שיקום מבנים לאחר שריפה
מבנים שניזוקו כתוצאה משריפה לא רק מהווים מפגע תברואתי כתוצאה מהפגיעה החמורה באיכות האוויר, אלא גם לא פעם נחשבים מסוכנים לשהייה. לאור זאת, שיקום כזה חייב להתייחס הן לפן הבריאותי והן לפן הבטיחותי, וזאת כמובן בנוסף לפן האסתטי. חברת עאוני חכים בע”מ דואגת לשיקום מלא של מבנים שנפגעו משריפות, בכלל זה בתי מגורים, בניינים מסחריים ומבני תעשייה, והשבתם למצבם הקודם ולחזרה מלאה לשגרת החיים או הפעילות העסקית במקום.

שיפוץ מבנה
מתמחה בשיקום מבנים לאחר שריפה. צוות החברה מגיע עם כל הציוד הנדרש לעבודות השיקום ומבצע אבחון ובדיקה מקצועית על מנת לקבוע תכנית פעולה ולהתחיל בשיקום מהיר ואיכותי המאפשר החזרת המצב לקדמותו. שריפות רבות פורצות מדי שנה בכל סוגי המבנים, לרבות בנייני מגורים, בתים פרטיים, מבני תעשייה ומבנים של מוסדות ציבור.

שריפה

איכות אוויר במבנים
חברתנו בעלת ידע וניסיון בנושא איכות אוויר במבנים. החברה עוסקת באבחון וטיפול בבניינים שבהם מותקנות מערכות אוורור ומיזוג אוויר מרכזיות. מערכות אלו מהוות חממה לגידול והתפתחות של עובשים וחיידקים הגורמים לאיכות אוויר ירודה.

ניקוי ציוד חשמלי ואלקטרוני
כתוצאה משריפה במפעל או בעסק מצטברים משקעי פיח אשר מתחברים למולקולות המים ויוצרים חומצת מלח בריכוז גבוה המאכלת את הרכיבים האלקטרוניים. החומצה מאכלת לוחות פיקוד, לוחות בקרה, מעגלים חשמליים מודפסים ומשטחים מסוגים רבים.
החברה מציעה ניסיון וידע רב בשיקום ציוד ומכשור אלקטרוני במפעלי אלקטרוניקה ובחברות היי טק ואנו מתחייבים לתגובה מהירה ולשיעורי הצלחה גבוהים.

שחזור מסמכים ותיעוד
אנו מתמחים בשימור, שיקום והצלה של מאגרי מידע שניזוקו כתוצאה מנזקי אש ומים או כתוצאה מתהליכים טבעיים הגורמים להתבלות החומר. כחברה המובילה בתחום שיקום נזקי שריפות, נזקי מים, פגעי טבע ונזקים אקולוגיים, גם בתחום של שחזור מסמכים ומדיה אנו מתחייבים לעשות שימוש בניסיון רב השנים העומד לרשותנו, יחד עם צוות מקצועי, ציוד מתקדם ושיטות טכנולוגיות פורצות דרך להצלת תיעוד מכל סוג שהוא הנתון בסכנת השחתה או אובדן עקב אש, עשן, חום, מים, עובש, חומרים מסוכנים, נגעים ביולוגיים, או כל גורם אחר העלול לגרום לאובדן מידע.

עבודות שיפוץ
שיפוצים בכל הסוגים והשיטות.